keskiviikko 1. toukokuuta 2013

VAPPENDAAL 2013!!

HEEEEI
eli eilen olu tiistai ja vappu! <3 oli kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin huaska päivä!! :* olin pääasiassa tellun kanssa ja aina välillä vähän kaikkien kanssa :P mutta sitte mentiin jessican ja lauran kanssa, ja siitä se vappu vasta alkoki! :D me värjättiin minun hiukset sinisiksi ja oikeasti tehtiin kaikkea jännää :D en ottanu kauheasti kuvia koska en jaksanu ottaa kameraa mukaan ja niin. mentiin siis megavappuun ja siinä oli sellai kulkue mutta me ei oltu pukeuduttu miksikää ja käveltiin vaan siinä :) sitte tultiin kotiiin joskus puoli kahentoista jälkeen eli meni siellä levillä kokopäivä :P 14.10-23->.
muttajoo oli kyllä ikimuistonen päivä! 
tossa on siis vaan yks kuva jonka otin mun instagramista :P
Heippa! ja hyviä vappuja :)

4 kommenttia :

  1. kiva blogi liityin lukijaks :)
    jos viitttit käy kattoo mun blogi ja liity vaikka lukijaks :D
    http://crazydayzzzzzzzzzzzzzzzz.blogspot.be/

    VastaaPoista
  2. hmmh minun vappu.... :Dd oliksieki siinä kylpylällä silloin ko mieki höpersin siinä jotaki :o

    VastaaPoista