tiistai 2. huhtikuuta 2013

Dance With Me tonight

mooi! :)
tänää oli siis tiistai ja koulu jatku.. sit koulun jälkeeen olin teklan kanssa, oltiin meillä ja niillä:) tehtiin jotain oltiin pihalla ja silleen. ää mulla ärsyttää ku minun tabletti meni yässä pariviikkoa sitte rikki koulussa :/ näyttö halki. niin sitte isoveli vei sen eilen korjattavaksi ja saan sen ehkä vasta joskus viikon päästä ja samalla se vei minun kameranki sinne korjattavaksi ku siitä oli sellanen pikku juttu rikki, niin en nyt kovin paljoa pysty ottaa kuvia koska minun vanha kamera on aika surkea ja muutenki. niin en sitte laita kovin kuvia :D muttajuu huomena mulla on biologiankoe enkä jaksais yhtään lukea siihen :/ koska koulu on tylsää jaaa kokeet varsinki :P nyt katon vaan salkkareita ja luen varmaan kohta iellä lisää siihen biologiankokeeseen:) hyväää yötä!

4 kommenttia :